Osowiec
Osowce są nerwowymi owadami i nie tak delikatne jak ich sąsiedzi - karaluchy. Latają po trzech ze swoim przywódcą na czele, jak w każdym innym gangu zbirów. Ich żądła wcale nie są dla ozdoby, a wydzielina przez owe żądło wcale nie jest perfumami. Za każde użądlenie zabiera się dwadzieścia punktów życia. Jeżeli ich przywódca oberwie, wycofują się z ostatnim bzyczeniem i głuchym odgłosem.
SIŁA I BROŃ
Wysokość: 1 metr
Waga: 25 kg
Szybkość: 7 ( w skali od 1 do 10, od najwolniejszego do najszybszego tempa)
Atak: trzech prowadzonych przez przywódcę
Punkty życia:
lider - przeciwnik traci 50 punktów życia
Krab
Ten krab nie jest morskim zwierzęciem. Jego proste promienie laserowe pozbawiają przeciwnika 40 punktów. Uderzenie ze strzałek położonych na frontowej części brzucha unicestwia w świecie wirtualnym wroga. Jak wszystkie czarujące monstra generowane przez komputer jego słabym punktem jest tak zwane oko X.A.N.A.'y. Kiedy zostanie w nie uderzony zamienia się w kupę złomu.
SIŁA I BROŃ
Wysokość: 2,20 metrów
Waga: 150 kg
Szybkość: 9 ( w skali od 1 do 10, od najwolniejszego do najszybszego tempa)
Atak: indywidualnie
Punkty życia: uderzenie przeciwnika powoduje pozbawienie go 40 punktów życia
Broń: promienie laserowe



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz